Zaaldienst

Hieronder vind je de zaaldienstregeling en het rooster:
Zaaldienstregeling
Zaaldienstrooster

Zaaldienstregeling in coronatijd

  • Alle seniorleden zijn verplicht bij toerbeurt zaaldienst te draaien.
  • Op competitieavonden (maandag, dinsdag en vrijdag) wordt de zaaldienst bij toerbeurt toegewezen aan een competitieteam.
  • Op de woensdagavonden wordt de zaaldienst toegewezen aan 2 recreantleden.
  • Op de donderdagavonden is er geen zaaldienst. De zaaldienst wordt op deze avond onder verantwoordelijkheid van de trainer(s) uitgevoerd.
  • Op de zaterdagen wordt de zaaldienst geregeld door de jeugdcommissie.
  • De zaal is maandag, dinsdag, altijd open i.v.m. de jeugdtrainingen die gegeven worden.
  • De zaal wordt woensdag geopend door de recreantenleider.
  • De zaal wordt donderdag geopend door de trainer.
  • Op vrijdagavond is de zaal alleen open als er competitie gespeeld wordt. Op die avonden zal de zaal geopend worden door een speler van een team die deze avond moet spelen.
  • Buiten de competitieperiode is de zaal op vrijdagavonden gesloten.

Duur zaaldiensten:

  • Op de competitieavonden begint de zaaldienst om 19.45 uur en eindigt een kwartier na afloop van de laatste wedstrijd. (nazit niet toegestaan)
  • Op de woensdagavonden begint de zaaldienst op 20.00 en eindigt om 23.15 uur. (nazit niet toegestaan)
  • Op de donderdagavond is de zaal geopend van 20.15 uur tot 21.45 uur.
  • Op zaterdagen dat er geen jeugdcompetitie wordt gespeeld, begint de zaaldienst om 10.00 uur en eindigt om 12.00 uur.
  • Op zaterdagen dat er wel jeugdcompetitie wordt gespeeld begint de zaaldienst 9.30 uur en eindigt een kwartier na afloop van de laatste wedstrijd. (nazit niet toegestaan)
  • Na afloop van een wedstrijd dienen de spelers na een kwartier de zaal verlaten te hebben.
  • Mocht je verhinderd zijn op de avond dat jij of je team ingeroosterd bent / is, zorg dan zelf voor vervanging door b.v. met een ander lid of een ander team te ruilen. Indien dit niet lukt, neem dan contact op met de zaaldienstcoördinator.

Ten aanzien van de zaaldiensten graag aandacht voor de volgende punten:

  • Voor het uitvoeren van de zaaldiensten in “coronatijden” gelden de door het bestuur vastgestelde coronaprotocollen. Deze protocollen zijn raadpleegbaar op de webssite van ATTC, in het “draaiboek zaaldienst” en hangen zichtbaar in zowel de zaal als de eigen zitruimte.
  • Op avonden dat er geen competitiewedstrijden gespeeld worden, dienen de leden die willen spelen zich aan te melden via de website. https://reserveringen.attc-tafeltennis.nl/.
  • De voor een avond aangewezen zaaldienst dient op avond dat hij/zij zaaldienst heeft hierbij aanvinken dat hij/zij zaaldienst draaien
  • Op niet-competitiewedstrijden dienen alle aanwezige leden tevens met voor- en achternaam geregistreerd te worden op de aanwezigheidslijst. Deze lijst zit in het klembord achter de bar.
  • Op competitieavonden fungeren de wedstijdformulieren als aanwezigheidsregistratie. (supporters, begeleiders en reservespeler zijn niet toegestaan)
  • Deponeer de afvalzak van het PMD afval (Plastic, Blikjes en kartonnen Drankverpakkingen) in de daarvoor bestemde buurtcontainer.
  • Deponeer de kleine afvalzak met het restafval in de afvalbak in de kleedkamer van de gymzaal.
  • Lees voor aanvang van de zaaldienst de coronaprotocollen goed door.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je de zaaldienstcoördinator altijd bellen of mailen.


Zaaldienstrooster
Om tijdens de competitie een actueel overzicht te zien van uit- en thuisspelende teams kan je ook onderstaande TTapp raadplegen.


Reageren is niet mogelijk